شیلنگ پیسوار حصیری چیست؟

شیلنگ پیسوار حصیری چیست؟

انواع و اقسام  متنوعی از شیلنگ ها در بازار موجود است که هر کدام با توجه به ساختاری که دارد دارای کاربردهای متفاوتی هستند. در این بین شیلنگ پیسوار نیز یک نوع از شیلنگ است که با توجه به ساختاری توری و حصیری که دارد به نام شیلنگ پیسوار حصیری نامگذاری شده است.

 

 

البته شناخت این نوع شیلنگ و کاربردهای آن از اهمیت بسزایی برخودار است و شما را در زمان خرید و استفاده از این محصول یاری خواهد کرد. بنابراین برای شناخت بیشتر این محصول به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

 

شیلنگ پیسوار چیست؟

 


در سیستم لوله کشی ساختمان شیلنگ پیسوار با توجه به ساختار و نوع اتصالاتی که دارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار این نوع شیلنگ با سایر شیلنگ ها متفاوت است به این خاطر که در دو سر آن مهره کار گذاشته شده است. با توجه به اینکه در دو سر آن مهره قرار گرفته به همین خاطر نمی توان  آن را به صورت مستقیم به لوله آب متصل کرد.

 

 

البته این نوع شیلنگ برای وصل کردن دو شیر پیسوار به کار می رود. البته این مدل از شیلنگ ساختار توری و حصیری شکل دارد که همین عامل موجب تفاوت آن با سایر شیلنگ ها شده است.

 

 

در سیستم لوله کشی ساختمان شیلنگ پیسوار به عنوان بخشی از اتصالات مهم محسوب می شود  به این خاطر که می توان با استفاده از این نوع شیلنگ می توان تجهیزات لوله کشی را به لوله تامین کننده آب متصل کرد.

 

 

همان طور که بیان کردیم شیلنگ پیسوار با توجه به اینکه دو سر آن مهره قرار دارد را نمی توان به طور مستقیم به لوله آب متصل کرد و باید آن را بعد ازشیر کنترل جریان آب  یا همان شیر پیسوار متصل کرد. انواع متنوعی از این محصول در بازار موجود است که در ادامه به بررسی هر کدام به طور جداگانه خواهیم پرداخت.

 

 

شیلنگ پیسوار حصیری

 

 

جنس شیلنگ های پیسوار حصیری

 

 


شیلنگ پیسوار حصیری یا شیلنگ پکیجی یکی از مهمترین اتصالات سیستم ساختمان برای استفاده از برخی از لوازم خانگی است. انواع آب گرمکن های دیواری  و شوفاژها و ... هستند که به عنوان کالاهای ضروری در ساختمان خریداری می شوند با توجه به این امر شیلنگ پیسوار حصیری نیز برای اتصالات این لوازم خانگی به شیرپیسوار یا سر شیر کنترل، مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

به این دلیل که شیلنگ پیسوار حصیری در اتصالات این لوازم به کار می رود باید از جنس مستحکم و مقاومی ساخته شده باشد و همچنین از  انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار باشد.

 

 

این مدل از شیلنگ دارای دو لایه درونی و بیرونی است که لایه بیرونی آن لایه فلزی از جنس استیل و آلومینیوم است که بر روی شیلنگ  به عنوان روکش قرار گرفته و لایه درونی آن نیز جنس پلاستیکی دارد که بسیار منعطف و مقاوم پذیر است. 

 


انواع شیلنگ پیسوار  :

 


ما در متن بالا به معرفی شیلنگ پیسوار پرداختیم اما به این نکته اشاره کردیم که این مدل از شیلنگ انواع متنوعی دارد بنابراین در ادامه به معرفی انواع متنوع این محصول خواهیم پرداخت.
انواع متنوعی از شینگ پیسوار عبارت اند از:

 


شیلنگ پیسوار برنجی :

 


شیلنگ پیسوار برنجی یکی از انواع شیلنگ پیسوار است که به عنوان قدیمی ترین مدل شیلنگ پیسوار در اتصالات  ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید این مدل از شیلنگ در مقایسه با سایر مدل های شیلنگ از انعطاف و مقاومت کمتری برخوردار است  که همین امر موجب خوردگی این محصول بعد از گذشت مدتی استفاده از ان می شود و به طور مداوم باید آن را تعویض کنید.

 

 

شیلنگ پیسوار استیل

 

 

شیلنگ پیسوار استیل :

 


با توجه به نام این شیلنگ مشخص است که این مدل از شیلنگ دارای لایه بیرونی از جنس استیل است و کاربردهای زیادی دارد. شینگ پیسوار استیل مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل در سیستم اتصالات آب سرد و گرم گزینه مناسبی محسوب می شود. البته شیلنگ پیسوار استیل در نصب سیستم انتقال آب آشامیدنی هم بکار می رود.

 

 

شیلنگ پیسوار گالوانیزه :

 


شیلنگ پیسوار گالوانیزه یک مدل از شیلنگ پیسوار است که لایه بیرونی آن از جنس گالوانیزه است که در برابر زنگ زدگی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

 

 

مزیت استفاده از شیلنگ پیسوار

 


مزیت شیلنگ پیسوار :

 

 


تا به اینجای متن شیلنگ پیسوار را برای شما معرفی کردیم و انواع متنوعی از این محصول را برای شما برشمردیم اما نکته قابل توجه در مورد شیلنگ پیسوار حصیری  این است که چرا استفاده از آن رواج زیادی دارد یا اینکه شیلنگ پیسوار چه مزیتی دارد که موجب کاربردهای زیاد آن نسبت به سایر شیلنگ ها شده ؟

 

 

شاید دانستن این مطلب برایتان جالب باشد اما بهتر است بدانید که یکی از مزیت های مهم این محصول نصب سریع و آسان آن است و از طرفی می توان بیان کرد که در دو طرف این شیلنگ مهره قرار دارد که به راحتی می توان آن را به شیر کنترل یا شیر جریان متصل کرد.

 


قیمت شیلنگ پیسوار :

 

 


قیمت گذاری هر محصولی با توجه به یک سری از مولفه های خاص انجام می گیرد به طور مسلم قیمت گذاری شیلنگ پیسوار حصیری نیز از این قاعده مستثنی نیست بلکه تحت چند مولفه خاص نیز این محصول قیمت گذاری و به بازار عرضه می شود.
از مهمترین مواردی که بر قیمت شیلنگ پیسوار تاثیر زیادی دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 


جنس :

 


جنس شیلنگ از مهمترین مواردی است که بر قیمت آن در بازار تاثیر مستقیمی دارد . هر چقدر جنس آن از مواد اولیه و مرغوب باشد طبیعتا کیفیت و ماندگاری بالایی خواهد داشت که رقم قیمتی آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود.

 


کاربرد :

 


همان طور که در متن بالا بیان کردیم انواع متنوعی از شیلنگ پیسوار در بازار موجود است که هر کدام با توجه به ساختار ، جنس و مقاومتی که دارد کاربردهای متفاوتی نیز خواهند داشت. به طور مسلم شیلنگ پیسوار روشویی و ظرف شویی را نمی توان به جای یکدیگر نصب کرد بلکه هر کدام کاربردهای خاصی مخصوص به محل مورد نظر دارند.

 

ویژگی های شیلنگ پیسوار

 


کاربردهای شیلنگ پیسوار :

 


شیلنگ پیسوار انواع متنوعی دارد که با توجه به مکان هایی سیستم لوله کشی آب مورد استفاده قرار می گیرند. از کاربردهای شیلنگ پیسوار می توان به برخی از موارد زیر نظیر لوله کشی آب یخچال، لوله کشی ماشین ظرفشویی، لوله کشی آب سرد و گرم روشویی، لوله کشی آب سرد و گرم پکیج، لوله کشی آب سرد و گرم سینک ظرفشویی، لوله کشی ماشین لباسشویی و سیستم لوله کشی آب در زمان نصب توالت فرنگی اشاره کرد.

 


ویژگی های شیلنگ پیسوار :

 


شینگ پیسوار انواع متنوعی دارد که در محل های مورد نظر به کار می روند. هر کدام از این مدل های شیلنگ دارای برخی از ویژگی های مطلوب هستند که موجب استفاده از هر کدام در مکان های مورد نظر می شود.

 

 

از ویژگی های بارز این محصول می توان به مواردی همچون مقاوم در برابر جذب رسوبات، زنگ زدگی و پوسیدگی به دلیل لایه داخلی پی وی سی آن، دارای مقاومت بالا در برابر فشار 20 بار، قابل استفاده در سیستم آب گرم ساختمان، قابلیت نصب راحت توسط دست و یا با کمک آچار لوله کشی، آبرسانی ساختمان، دارای رنج سایز و طول متنوع به منظور نصب در کلیه تجهیزات و همچنین به انعطاف پذیری بالا به دلیل فلز توری شکل بافته شده در لایه خارجی شیلنگ اشاره کرد که هر کدام از این ویژگی ها موجب کاربردهای فراوان آن در سیستم لوله کشی آب می شود.

 

 

راهنمای خرید شیلنگ پیسوار حصیری

 

راهنمای خرید شیلنگ پیسوار :

 

 

هنگام خرید از جمله  شیلنگ پیسوار  باید انواع متنوعی از این محصول را بررسی کنید و در این بین شیلنگ‌های باکیفیتی را انتخاب کنید تا  در طول زمان استفاده از آن دیرتر دچار خوردگی و پوسیدگی شوند. شیلنگ پیسوار در انواع متنوعی از نظر جنس و ساختار در بازار موجود است. 

 

 

یکی از نکات مهم در زمان خرید شیلنگ پیسوار حصیری این است که در زمان خرید کیفیت و ماندگاری شیلنگ را بسیار مورد توجه قرار دهید و در بین محصولات متنوعی از این محصول به دنبال بهترین و با کیفیت ترین باشید.

 

 

به طور مسلم هر چقدر شیلنگ‌های باکیفیتی را انتخاب کنید، به مرور زمان شیلنگ‌ها دچار پوسیدگی یا پارگی نخواهند شد. با توجه به اینکه شیلنگ ها رسوب می کند و این امر منجر به کاهش فشار آب نیز می شود که با توجه به این نکته باید دقت داشته باشید مدلی از شیلنگ پیسوار را انتخاب کنید که قدرت رسوب زدایی بالایی داشته باشد.

 

 

البته تعویض شیلنگ کار راحتی است که نیاز به دقت و صبر و حوصله فراوانی دارد پس اگر این قابلیت را در خود می بینید شما می توانید با کمی صبر و حوصله شیلنگ و اتصالات لوله کشی را چک و بررسی کنید و در صورت نیاز به یک سرویس کار درخواست کنید تا شیلنگ لوله کشی ساختمان را تعویض کند.

 


قبل از خرید شیلنگ پیسوار و تعویض شیلنگ در ابتدا باید به وب سایت فروشگاه مربوط به فروش سیستم لوله کشی و فروش شیلنگ پیسوار مراجعه کنید . در وب سایت فروشگاه نیلان کو انواع متنوعی از محصولات موجود است که هر کدام با توجه به جنس و قابلیت هایی که دارند دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند.

 


خرید شیلنگ پیسوار حصیری

 


در زمان خرید با مقایسه قیمت ها مشاهده خواهید کرد که هر کدام از محصولات با توجه به کاربرد، جنس و ساختار، قیمت های منصفانه ای نیز دارند. یکی از نکات مهم در زمان خرید شیلنگ پیسوار این است که با توجه به شیلنگ قبلی یا سایز دو سر آن اقدام به خرید شیلنگ کنید.

 

طول و اندازه شیلنگ نیز یکی دیگر از نکات مهم است که در زمان خرید باید توجه داشته باشید. البته در زمان خرید  باید به کیفیت شیلنگ نیز توجه داشته باشید و در حجم انبوهی از انواع متنوع شیلنگ پیسوار به دنبال برندها و فروشگاه های معتبر باشید  تا بعد از خرید از کارکرد خوب شیلنگ در اتصالات سیستم لوله کشی آب بهره مند شوید.

 

 

شیلنگ پیسوار حصیری چیست

 


سخن پایانی

 


با استفاده از شیلنگ پیسوار حصیری نصب و راه اندازی سیستم لوله کشی آب به همراه سایر تجهیزات راحت تر می شود. در سیستم لوله کشی ساختمان شیلنگ پیسوار با توجه به ساختار و نوع اتصالاتی که دارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

ساختار این نوع شیلنگ با سایر شیلنگ ها متفاوت است به این خاطر که در دو سر آن مهره کار گذاشته شده است. با توجه به اینکه در دو سر آن مهره قرار گرفته به همین خاطر نمی توان  آن را به صورت مستقیم به لوله آب متصل کرد.

 

 

البته این نوع شیلنگ برای وصل کردن دو شیر پیسوار به کار می رود. البته این مدل از شیلنگ ساختار توری و حصیری شکل دارد که همین عامل موجب تفاوت آن با سایر شیلنگ ها شده است.

 

 

در سیستم لوله کشی ساختمان شیلنگ پیسوار به عنوان بخشی از اتصالات مهم محسوب می شود  به این خاطر که می توان با استفاده از این نوع شیلنگ می توان تجهیزات لوله کشی را به لوله تامین کننده آب متصل کرد. 

 

 

با توجه به اینکه دو سر شیلنگ پیسوار مهره قرار دارد می توان برای نصب آن تنها از یک مهره به شیر کنترل آب متصل کرد. شیلنگ پیسوار انواع متنوعی دارد که در محل های مورد نظر به کار می روند. هر کدام از این مدل های شیلنگ دارای برخی از ویژگی های مطلوب هستند که موجب استفاده از هر کدام در مکان های مورد نظر می شود.

 


یکی از مزیت های مهم این محصول نصب سریع و آسان آن است و از طرفی می توان بیان کرد که در دو طرف این شیلنگ مهره قرار دارد که به راحتی می توان آن را به شیر کنترل یا شیر جریان متصل کرد. شیلنگ پیسوار حصیری از مهمترین نوع شیلنگ است که در سیستم لوله کشی آب ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاعات بیشتر می توانید اطلاعات شیلنگ آب را مطالعه کنید.

 

Write a comment
Blog archive